Preisvergleich / Suche / Wohnen / Büro / Business Strategies of Multinational Fast Food in Pakistan, Sachbücher von Urooj Ahmed, Rukhsar Ahmed, Mannar Ahmed Sidd...
Thumbnail - Business Strategies of Multinational Fast Food in Pakistan, Sachbücher von Urooj Ahmed, Rukhsar Ahmed, Mannar Ahmed Sidd...

Business Strategies of Multinational Fast Food in Pakistan, Sachbücher von Urooj Ahmed, Rukhsar Ahmed, Mannar Ahmed Sidd...

This research is based on finding consumer preferences for multinational fast food companies on the bases of various factors ... Mehr erfahren

Sammle bis zu 19 Punkte mit diesem Produkt

Finde die besten Angebote

Bester Preis19 Punkte
Logo - Galaxus

Galaxus

Versandkostenfrei

Lieferzeit: 2-4 Werktage

39,90 €

Versandkostenfrei | Lieferzeit: 2-4 Werktage

Mit dem Preiswecker immer das beste Angebot

Beobachte Preise und erhalte E-Mails, wenn sich etwas ändert.

Produktdetails

This research is based on finding consumer preferences for multinational fast food companies on the bases of various factors that we have covered in our questionnaire. These factors are key players and main jest of this research. We are also trying to find out cultural and social influences on consumer tastes and preferences. The research is limited to multinational fast food companies outlets within Karachi.

Informationen

Lieferzeit:2-4 Werktage
Marke:Lap Lambert Academic